Content

Selecteer 1 of meerdere items waarover u wenst te communiceren.

Glasportfolio

?
?
?
?
?
?
?

Winkelbeleving

?
?
?
Volgende

Kanaal

Welk kanaal of welke kanalen wilt u inzetten om te communiceren? U kunt één of meerdere vakjes aanvinken.

?
?
?
?

Opgelet, de gemeentetaksen voor huis-aan-huis mailings dient u zelf aan te geven bij de desbetreffende gemeentes. Wij leveren u een excel aan met de aantal folders per gemeente.

Vorige Volgende

Doelgroep

Naargelang de gekozen content en het gekozen kanaal kunnen we samen een doorgedreven segmentatie bepalen. Deze kan gebeuren aan de hand van volgende criteria:

  • Leeftijd
  • Geslacht
  • Locatie
  • Inkomstenklasse
  • Lifestyle criteria
  • Correctiebehoevend ja/nee
  • Heeft kinderen ja/nee
  • Andere
Vorige Volgende

Call to action

Hoe zal u de klant overtuigen om een bezoek te brengen aan uw winkel? Hieronder enkele voorbeelden.
Kom langs bij Optiek ... / Kom binnen en ...

  • Ontvang een ZEISS Skibril ter waarde van 200€ bij aankoop van ZEISS glazen.
  • Test je nachtzicht met de ZEISS i.Profiler.
  • Ervaar een beter nachtzicht door een gratis ZEISS i.Scription upgrade.
  • Geniet van een 2de paar ZEISS glazen aan de helft van de prijs.
  • Beleef top precisie door 3D reconstructie van uw gezicht met de ZEISS Visufit.
  • ...

Vorige Volgende

Samenvatting

Hier kunt u uw voorkeuren nakijken. Controleer goed of dit uw gewenste configuratie is en pas eventueel aan waar nodig. Sla uw campagnevoorstel op voor later óf dien het meteen in.

Content

Aanpassen

Kanalen

Aanpassen

Call to action

Aanpassen
nl_BEDutch